Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг)
ГоловнаЗвернення громадянЯк подати електронне звернення до Нацкомфінпослуг

Як подати електронне звернення до Нацкомфінпослуг

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку.

Електронне звернення до Нацкомфінпослуг можна подати двома способами:

1) заповнити обов’язкові поля у відповідній формі для подання електронного звернення на офіційному веб-сайті Нацкомфінпослуг у підрозділі «Електронна взаємодія» розділу «Звернення громадян»:

ФОРМА ДЛЯ ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЗВЕРНЕННЯ

Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».         

У зверненні необхідно:

  • вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;
  • зазначити електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку.
  • викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • зазначити дату та електронний підпис, у вигляді проставляння заявником прізвища, ім’я та по батькові у текстовому форматі в кінці електронного звернення.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. 

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.

2) через державну установу «Урядовий контактний центр», що приймає звернення громадян:

усні – за телефоном (044) 287-81-81;

письмові – на електронну пошту 1545@ukc.gov.ua; факсом 287-75-05; поштовою кореспонденцією за адресою: 01001, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10.

На базі Урядового контактного центру цілодобово працює урядова «гаряча лінія» за коротким телефонним номером 1545.

Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)».

«У зв’язку з введенням в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» реєстрація звернень з поштових скриньок, заборонених зазначеним рішенням ресурсів/сервісів не здійснюється».

 

 

 

Некоректний ввод...
Невірний захісний код...