Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг)
ГоловнаПро скарги на фінансові установи12.03.2018, 17:15

Інформація про роботу зі зверненнями громадян щодо дій кредитних спілок та фінансових компаній, які до 19.11.2016 мали статус інших кредитних установ.

Протягом 2017 року до Нацкомфінпослуг надійшло 720 звернень громадян стосовно повернення кредитними спілками внесків (вкладів) членів кредитних спілок на депозитні рахунки. Зазначені звернення було розглянуто та в межах повноважень вжито відповідні заходи реагування, не зважаючи на те, що дані звернення у більшості випадках стосувалися кредитних спілок, які не знаходяться в Державному реєстрі фінансових установ та не підпадають під наглядову компетенцію Нацкомфінпослуг. У зверненнях також порушувалися питання щодо здійснення кредитування фінансовими компаніями, в частині неправомірного нарахування відсотків по кредитам та розміру нарахованої неустойки, а також – звернення щодо правомірності відображення інформації про кредитну історію позичальників бюро кредитних історій.

З метою захисту прав споживачів фінансових послуг за результатами розгляду звернень громадян та проведеної інспекційної діяльності протягом 2017 року до піднаглядних установ за результатами зазначених звернень застосовано 97 заходів впливу, з них:

30 розпоряджень Нацкомфінпослуг (22 - про усунення порушень, 4 - про анулювання ліцензій, 4 – про закриття справи);

67 постанов про накладення штрафних санкцій (на суму 521,9 тис. грн.);

1 адмінпротокол.

Некоректний ввод...
Невірний захісний код...