Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг)
ГоловнаПро скарги на фінансові установи27.04.2017, 09:31

Про удосконалення підходів щодо розгляду звернень громадян

На підставі пункту 3 частини першої статті 27 та пункту 9 частини першої статті 28 Закону України „Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг”, підпунктів 4-5 пункту 3 та підпункту 4 пункту 4 Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, затвердженого Указом Президента України від 23.11.2011 № 1070, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг з метою захисту прав споживачів фінансових послуг та у зв’язку з прийняттям Закону України від 03.11.2016 № 1728-VIII «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та Порядку надання погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) на підставі обґрунтованого звернення фізичної особи про порушення суб’єктом господарювання її законних прав, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Державної регуляторної служби України від 20.01.2017 № 56/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції  України 09.02.2017 за № 186/30054 (далі – Порядок), повідомляє про таке.    Починаючи з 18.04.2017, розгляд усіх звернень (скарг) споживачів фінансових послуг (фізичних осіб), що стосуються порушень (можливих порушень) фінансовими установами - ліцензіатами їх прав, у частині невиконання (неналежного виконання) умов договору про надання фінансових послуг, буде здійснюватися Нацкомфінпослуг шляхом отримання від Державної регуляторної служби України (згідно з Порядком) погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо зазначених у скаргах фінансових установ - ліцензіатів.

Некоректний ввод...
Невірний захісний код...