Стандартна версія
Національна комісіящо здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг)
ГоловнаІнформаційні повідомлення08.04.2020, 09:50

Рекомендації Нацкомфінпослуг щодо провадження діяльності з надання небанківських фінансових послуг в умовах карантину

Відповідно до статті 11 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", організація та проведення профілактичних і протиепідемічних заходів покладаються, у тому числі, і на підприємства, установи та організації незалежно від форм власності, а також на громадян.

Починаючи з 6 квітня 2020 року діють нові норми обмежувальних заходів згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2020 р. № 255 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211“Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

 

З роз’ясненням Уряду щодо нових обмежувальних заходів на період карантину можна ознайомитись за посиланням:

https://www.kmu.gov.ua/news/rozyasnennya-shchodo-novih-obmezhuvalnih-zahodiv-na-period-karantinu?fbclid=IwAR2xR8IxTwEPqNpmOFHtKfaNlJsZQgEwSgiAIehLPsRgG6EEhE_pHL_dgiQ

 

З огляду на той факт, що небанківські фінансові установи є частиною критичної інфраструктури, тобто повинні забезпечувати в повному обсязі виконання зобов'язань перед клієнтами, а також з метою запобігання поширенню на території України на гострі респіраторні хвороби COVID-19, викликаної коронавірусом SARS-CoV-2, Нацкомфінпослуг наполегливо рекомендує забезпечити максимальний рівень безпеки для клієнтів та персоналу.

Звертаємо увагу учасників ринку небанківських фінансових послуг на необхідність:

1. Забезпечити персонал  засобами індивідуального противірусного захисту, зокрема, респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, а також дотримуватися відповідних санітарних та протиепідемічних заходів.

2.  Забезпечити вхідний санітарний контроль:  

  • не допускати в приміщення фінансової установи більше ніж 1 особу  (або, якщо дозволяє площа приміщення – 1 особа на 10 кв м);

  • не допускати в приміщення фінансової установи осіб без засобів індивідуального захисту (масок), при цьому обов’язок забезпечення масками покладається виключно на відвідувачів;

  • не допускати зменшення відстані менше 1,5  м між відвідувачами, які очікують дозволу на вхід до приміщень;

  • розмістити відповідні оголошення для відвідувачів.

3. Забезпечити приміщення антисептиками для відвідувачів.

4.  Забезпечити здійснення  вологого прибирання приміщення клієнтської зони (через кожні 3 години робочого часу), проведення дезінфекційних заходів (вологі прибирання з використанням дезінфікуючих засобів, особливо в місцях найбільшого контакту з поверхнями - ручки дверей, клієнтські стійкі, шлюзи (ячейки) для передачі речей, місця сидіння (якщо є), тощо).

5. Дотримуватися нормативних показників мікроклімату приміщень (вологість, температура повітря) та забезпечити наскрізне провітрювання приміщень.

6. Заборонити допуск до роботи осіб із ознаками гострого респіраторного інфекційного захворювання та забезпечити проведення щоденної термометрії всіх працівників (перед початком робочої зміни та після її завершення), результати термометрії вносити до оформлених на кожного працівника листків термометрії.

7. У разі виявлення працівника з ознаками гострого респіраторного інфекційного захворювання під час робочої зміни вжити заходів для його ізоляції від здорових осіб та негайно повідомити про цей випадок заклад охорони здоров'я за місцем обслуговування працівника.

8. Встановити карантин працівникам, які перебували за кордоном, або чиї близькі родичі перебували за кордоном останнім часом або мають ознаки гострого респіраторного інфекційного захворювання.

9. Організувати спеціальні скриньки для прийому кореспонденції, щоб громадяни могли залишити документи, не відвідуючи приміщень фінансової установи та не контактуючи з персоналом.

10. Максимально скоротити кількість особистих комунікацій з клієнтами, надаючи консультації та приймаючи документи звичайною або електронною поштою чи через інші електронні канали комунікацій.

11. Організувати дистанційний прийом клієнтів з використанням сучасних каналів віддаленої комунікації (телефон, Skype, Viber, інші месенджери) та розмістити на власних вебсайтах відповідні інструкції щодо дистанційної передачі документів та налаштування необхідного програмного забезпечення.

12. Вживати інші обов’язкові заходи з метою  дотримання правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб», іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами.



 

Помилка...
Некоректний ввод...
Невірний захісний код...