Стандартна версія
Національна комісіящо здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг)
ГоловнаГоловні події02.04.2020, 12:15

Щодо дистанційної роботи небанківських фінансових установ на період карантину

В Україні з 12 березня 2020 року запровадили карантин на всій території країни з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

Незважаючи на карантинні заходи, небанківські фінансові установи зобов’язані в повному обсязі та неухильно дотримуватись умов виконання договорів про надання фінансових послуг та обмежень, що визначені законами з метою захисту прав споживачів фінансових послуг на період карантину, особливо при виконанні договорів споживчого кредитування (незастосування штрафів та інших санкцій).

Звертаємо увагу небанківських фінансових установ, що під час карантину необхідно:

  1. максимально оперативно налагодити дистанційну роботу в частині обслуговування своїх клієнтів, щоб вони могли по можливості залишатись вдома і користуватись небанківськими фінансовими послугами дистанційно;

  2. якщо необхідно - внести відповідні зміни до внутрішніх правил надання фінансових послуг, та оприлюднити порядок дистанційного обслуговування клієнтів на своїх офіційних веб-сайтах;

  3. оприлюднити на своїх офіційних веб-сайтах інформацію про можливість укладати електронні договори про надання фінансових послуг, якщо така можливість у фінансової установи реалізована. Договори про надання фінансових послуг укладаються виключно в письмовій формі. Можливі варіанти укладання визначені пунктом 2 статті 6 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». Електронні договори укладаються згідно з вимогами законодавства, зокрема відповідно до Закону України "Про електронну комерцію";

  4. звертайтесь до Нацкомфінпослуг дистанційно через електронну канцелярію на офіційному веб-сайті Нацкомфінпослуг в розділі «Електронна взаємодія»: https://www.nfp.gov.ua/ua/Elektronna-kantseliariia.html.

З січня 2020 року через електронну канцелярію до Нацкомфінпослуг надійшло вже понад 400 електронних листів від небанківських фінансових установ. Найбільше користуються сервісом електронної канцелярії страхові компанії та фінансові компанії.

Важливо: використання сервісу потребує обов’язкового дотримання вимог, які розміщені на веб-сайті у розділі «Електронна взаємодія», зокрема щодо граничного  розміру такого електронного повідомлення. Відповідно до стандартів Simple Mail Transfer Protocol (SMTP, Простий Протокол Пересилання Пошти) граничний розмір становить 2 Мб;

5. звертайтесь до Нацкомфінпослуг щодо отримання адміністративних послуг, зокрема заяву про анулювання ліцензії, заяву на отримання ліцензії та додатки до неї в електронній формі дистанційно виключно через Єдиний державний портал адміністративних послуг за адресою: https://my.gov.ua/.

6. отримуйте офіційні листи від Нацкомфінпослуг на електронні поштові скриньки.

З травня 2019 року з метою оптимізації документообігу Нацкомфінпослуг пропонує небанківським фінансовим установам укладати Договір про визнання способу отримання документів, предметом якого є визнання способу отримання оригіналів документів від Нацкомфінпослуг шляхом надсилання їх Нацкомфінпослуг на електронну поштову скриньку фінансової установи, у вигляді електронних документів підписаних уповноваженою особою Нацкомфінпослуг за допомогою кваліфікованого електронного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».

Зазначений договір є договором приєднання та укладається шляхом подання фінансовою установою до Нацкомфінпослуг через сервіс «Електронна канцелярія» Заяви про приєднання за встановленою додатком № 1 до договору формою.

На сьогодні вже 136 небанківських фінансових установ отримують офіційні документи від Нацкомфінпослуг на власні електронні поштові скриньки.

 

Електронна взаємодія з Нацкомфінпослуг – це зручний, а головне безпечний спосіб комунікацій в умовах карантину. Використовуйте його.

 

Бережіть своїх клієнтів та своїх працівників, здійснюйте діяльність та комунікації рідних, допоможіть літнім людям з укладанням електронних договорів, коли в них виникає така потреба.





 





 

Помилка...
Некоректний ввод...
Невірний захісний код...