Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг)
ГоловнаЕлектронна взаємодія

Електронна взаємодія

 

Звернення громадян у електронній формі 

*УВАГА! НАСТІЙНО РЕКОМЕНДУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЬ ПЕРЕД ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ

Інтерфейс призначений виключно для автоматизації процесу формування у електронному форматі звернень громадян, їх реєстрації та обробки у системі електронного документообігу Нацкомфінпослуг.

Електронний документ, сформований засобами цього інтерфейсу але за своїм змістом такий, що не є зверненням громадянина (відповідно до Закону України «Про звернення громадян»), не реєструється.

Примітка:

- поле «Поштова адреса» заповнюється у форматі «вулиця, будинок, квартира, місто, район, область, поштовий індекс»


 

Запит на доступ до публічної інформації у електронній формі 

*УВАГА! НАСТІЙНО РЕКОМЕНДУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЬ ПЕРЕД ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ

Інтерфейс призначений виключно для автоматизації процесу формування у електронному форматі запитів на доступ до публічної інформації розпорядником якої є Нацкомфінпослуг, їх реєстрації та обробки у системі електронного документообігу Нацкомфінпослуг.

Електронний документ, сформований засобами цього інтерфейсу але за своїм змістом такий, що не є запитом на доступ до публічної інформації (відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»), не реєструється.

Примітка:

- поле «Поштова адреса» заповнюється у форматі «вулиця, будинок, квартира, місто, район, область, поштовий індекс»


 

Електронна канцелярія 

*УВАГА! НАСТІЙНО РЕКОМЕНДУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЬ ПЕРЕД ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ

Інтерфейс призначений виключно для автоматизації процесу реєстрації та обробки у системі електронного документообігу Нацкомфінпослуг кореспонденції, яка надходить від учасників ринків небанківських фінансових послуг, з загальних питань (за виключенням документів дозвільного характеру та звітних даних) за умови застосування відправником електронного цифрового підпису.

Для відправки офіційного листа до Нацкомфінпослуг засобами цього інтерфейсу кореспонденту необхідно здійснити наступні дії:

  • сформувати файл який містить лист та, в разі наявності, додатки (рекомендовано зберігати файл у форматі PDF);
  • підписати сформований файл електронним цифровим підписом (далі – ЕЦП) уповноваженої особи кореспондента;
  • заповнити всі обов’язкові поля інтерактивної форми та додати підписаний ЕЦП файл;
  • підтвердити відправку офіційного листа.

Електронний документ, сформований засобами цього інтерфейсу але не підписаний ЕЦП уповноваженої особи кореспондента, не реєструється.

Примітка:

  • поле «Поштова адреса» заповнюється у форматі «вулиця, будинок, квартира, місто, район, область, поштовий індекс»;
  • на реєстрацію приймаються листи підписані ЕЦП виданими одним з наступних акредитованих центрів сертифікації ключів: ІДД ДФС; АЦСК органів юстиції України; ТОВ "АРТ-Мастер"; ТОВ "Ключові системи"; ДП "Українські спеціальні системи"; Державна казначейська служба; Укрзалізниця; ПАТ КБ "Приватбанк"; НБУ;
  • ЕЦП накладається з використанням безкоштовного програмного засобу «ІІТ Користувач ЦСК-1», який можливо завантажити з відкритих ресурсів мережі Інтернет, у тому числі з офіційних веб-сайтів вищезазначених акредитованих центрів сертифікації ключів. Також, можливо накласти ЕЦП на документ використовуючи он-лайн сервіс накладання ЕЦП на електронні документи АЦСК органів юстиції  України за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign
  • Дані та підпис повинні бути в одному контейнері (одним файлом з розширенням ".p7s")

 

Отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) у режимі он-лайн


 

Повідомити про сплату за ліцензію

*УВАГА!

Повідомлення про здійснення оплати за видачу ліцензії подається від імені установи та має містити назву та код за ЄДРПОУ установи. До повідомлення додається документ*, що підтверджує внесення плати за отриману ліцензію/ліцензії на електронну адресу license@nfp.gov.ua

*документом, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії, є копія квитанції, виданої банком, копія платіжного доручення з відміткою банку, квитанція з платіжного термінала, квитанція (чек) з поштового відділення зв'язку.

 

Офіційні електронні скриньки Нацкомфінпослуг

  • info@nfp.gov.ua – для подання запиту на публічну інформацію;
  • zmi@nfp.gov.ua – для обміну інформацією із засобами масової інформації
  • office@nfp.gov.ua – для обміну інформацією з загальних питань;
  • license@nfp.gov.ua  – забезпечення оперативного повідомлення про сплату за ліцензію;
  • gromrada@nfp.gov.ua  – забезпечення засобами електронної взаємодії з Секретаріатом Громадської ради Нацкомфінпослуг;
  • reception@nfp.gov.ua – Інтернет-приймальня Голови комісії.

 

 

Некоректний ввод...
Невірний захісний код...