Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг)
ГоловнаЕлектронна взаємодія

Електронна взаємодія

 

Звернення громадян у електронній формі 

*УВАГА! НАСТІЙНО РЕКОМЕНДУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЬ ПЕРЕД ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ

Інтерфейс призначений виключно для автоматизації процесу формування у електронному форматі звернень громадян, їх реєстрації та обробки у системі електронного документообігу Нацкомфінпослуг.

Електронний документ, сформований засобами цього інтерфейсу але за своїм змістом такий, що не є зверненням громадянина (відповідно до Закону України «Про звернення громадян»), не реєструється.

Примітка:

- поле «Поштова адреса» заповнюється у форматі «вулиця, будинок, квартира, місто, район, область, поштовий індекс»


 

Запит на доступ до публічної інформації у електронній формі 

*УВАГА! НАСТІЙНО РЕКОМЕНДУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЬ ПЕРЕД ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ

Інтерфейс призначений виключно для автоматизації процесу формування у електронному форматі запитів на доступ до публічної інформації розпорядником якої є Нацкомфінпослуг, їх реєстрації та обробки у системі електронного документообігу Нацкомфінпослуг.

Електронний документ, сформований засобами цього інтерфейсу але за своїм змістом такий, що не є запитом на доступ до публічної інформації (відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»), не реєструється.

Примітка:

- поле «Поштова адреса» заповнюється у форматі «вулиця, будинок, квартира, місто, район, область, поштовий індекс»


 

Електронна канцелярія 

*УВАГА! НАСТІЙНО РЕКОМЕНДУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЬ ПЕРЕД ВИКОРИСТАННЯМ СЕРВІСУ

Інтерфейс призначений виключно для автоматизації процесу реєстрації та обробки у системі електронного документообігу Нацкомфінпослуг кореспонденції, яка надходить від учасників ринків небанківських фінансових послуг, з загальних питань (за виключенням документів дозвільного характеру та звітних даних) за умови застосування відправником кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП).

Для відправки офіційного листа до Нацкомфінпослуг засобами цього інтерфейсу кореспонденту необхідно здійснити наступні дії:

  • сформувати файл який містить лист та, в разі наявності, додатки (рекомендовано зберігати файл у форматі PDF);
  • підписати сформований файл КЕП уповноваженої особи кореспондента;
  • заповнити всі обов’язкові поля інтерактивної форми та додати підписаний КЕП файл;
  • підтвердити відправку офіційного листа.

Електронний документ, сформований засобами цього інтерфейсу але не підписаний КЕП уповноваженої особи кореспондента, не реєструється.

Примітка:

  • поле «Поштова адреса» заповнюється у форматі «вулиця, будинок, квартира, місто, район, область, поштовий індекс»;
  • на реєстрацію приймаються листи підписані КЕП виданими одним з наступних кваліфікованих нададавачів електронних довірчих послуг: ІДД ДФС;  органів юстиції України; ТОВ "АРТ-Мастер"; ТОВ "Ключові системи"; ДП "Українські спеціальні системи"; Державна казначейська служба; Укрзалізниця; ПАТ КБ "Приватбанк"; НБУ;
  • КЕП накладається з використанням безкоштовного програмного засобу «ІІТ Користувач ЦСК-1», який можливо завантажити з відкритих ресурсів мережі Інтернет, у тому числі з офіційних веб-сайтів вищезазначених кваліфікованих нададавачів електронних довірчих послуг. Також, можливо накласти КЕП на документ використовуючи он-лайн сервіс накладання КЕП на електронні документи АЦСК органів юстиції  України за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign
  • Дані та підпис повинні бути в одному контейнері (одним файлом з розширенням ".p7s")

 

Отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) у режимі он-лайн


 

Повідомити про сплату за ліцензію

*УВАГА!

Повідомлення про здійснення оплати за видачу ліцензії подається від імені установи та має містити назву та код за ЄДРПОУ установи. До повідомлення додається документ*, що підтверджує внесення плати за отриману ліцензію/ліцензії на електронну адресу license@nfp.gov.ua

*документом, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії, є копія квитанції, виданої банком, копія платіжного доручення з відміткою банку, квитанція з платіжного термінала, квитанція (чек) з поштового відділення зв'язку.

 

Офіційні електронні скриньки Нацкомфінпослуг

  • info@nfp.gov.ua – для подання запиту на публічну інформацію;
  • zmi@nfp.gov.ua – для обміну інформацією із засобами масової інформації
  • office@nfp.gov.ua – для обміну інформацією з загальних питань;
  • license@nfp.gov.ua  – забезпечення оперативного повідомлення про сплату за ліцензію;
  • gromrada@nfp.gov.ua  – забезпечення засобами електронної взаємодії з Секретаріатом Громадської ради Нацкомфінпослуг;
  • reception@nfp.gov.ua – Інтернет-приймальня Голови комісії.

 

 

Некоректний ввод...
Невірний захісний код...