Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг)
ГоловнаЕлектронна взаємодія

Електронна взаємодія

 

Звернення громадян у електронній формі     

*ДО УВАГИ

Інтерфейс призначений виключно для автоматизації процесу формування у електронному форматі звернень громадян, їх реєстрації та обробки у системі електронного документообігу Нацкомфінпослуг.

Електронний документ, сформований засобами цього інтерфейсу але за своїм змістом такий, що не є зверненням громадянина (відповідно до Закону України «Про звернення громадян»), не реєструється.

Примітка:

- поле «Поштова адреса» заповнюється у форматі «вулиця, будинок, квартира, місто, район, область, поштовий індекс»


 

Запит на доступ до публічної інформації у електронній формі

*ДО УВАГИ

Інтерфейс призначений виключно для автоматизації процесу формування у електронному форматі запитів на доступ до публічної інформації розпорядником якої є Нацкомфінпослуг, їх реєстрації та обробки у системі електронного документообігу Нацкомфінпослуг.

Електронний документ, сформований засобами цього інтерфейсу але за своїм змістом такий, що не є запитом на доступ до публічної інформації (відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»), не реєструється.

Примітка:

- поле «Поштова адреса» заповнюється у форматі «вулиця, будинок, квартира, місто, район, область, поштовий індекс»


 

Електронна канцелярія

*ДО УВАГИ

Інтерфейс призначений виключно для автоматизації процесу реєстрації та обробки у системі електронного документообігу Нацкомфінпослуг кореспонденції, яка надходить від учасників ринків небанківських фінансових послуг, з загальних питань (за виключенням документів дозвільного характеру та звітних даних) за умови застосування відправником електронного цифрового підпису.

Для відправки офіційного листа до Нацкомфінпослуг засобами цього інтерфейсу кореспонденту необхідно здійснити наступні дії:

  • сформувати файл який містить скановану копію листа за підписом уповноваженої особи кореспондента (лист та, в разі наявності, додатки повинні бути скановані в один файл у форматі PDF);
  • підписати сформований файл електронним цифровим підписом (далі – ЕЦП) уповноваженої особи;
  • заповнити всі обов’язкові поля інтерактивної форми та додати підписаний ЕЦП файл;
  • підтвердити відправку офіційного листа.

Електронний документ, сформований засобами цього інтерфейсу але не підписаний ЕЦП уповноваженої особи кореспондента, не реєструється.

Примітка:

  • поле «Поштова адреса» заповнюється у форматі «вулиця, будинок, квартира, місто, район, область, поштовий індекс»;
  • на реєстрацію приймаються листи підписані ЕЦП виданими одним з наступних акредитованих центрів сертифікації ключів: ІДД ДФС; АЦСК органів юстиції України; ТОВ "АРТ-Мастер"; ТОВ "Ключові системи"; ДП "Українські спеціалізовані системи"; Державна казначейська служба; Укрзалізниця; ПАТ КБ "Приватбанк"; НБУ;
  • ЕЦП накладається з використанням безкоштовного програмного засобу «ІІТ Користувач ЦСК-1», який можливо завантажити з відкритих ресурсів мережі Інтернет, у тому числі з офіційних веб-сайтів вищезазначених акредитованих центрів сертифікації ключів.

 

Некоректний ввод...
Невірний захісний код...